Queendag 2024

Zaterdag 17 februari 2024, Maassluis

Wees er snel bij, binnen twee weken 100 tickets verkocht!!

Lieve Queen-vrienden,

Zet zaterdag 17 februari 2024 met rood in je agenda, want dan vindt er eindelijk, na bijna zes jaar, weer een Queendag plaats en deze dag mag je absoluut niet missen! Sinds we de ticketverkoop twee weken geleden hebben geopend, loopt het storm. We zijn echt overdonderd want er zijn inmiddels 100 tickets verkocht. Uiteraard hopen we dat jij als Queen-fan er ook bij bent die dag, wij als organisatieteam hebben er veel zin in!

Wat kun je verwachten?

• Oud-Queen bassist Doug Bogie is te gast.
  • Er zullen nog twee a drie (inter)nationale gasten met een Queen-link aanwezig zijn.
  • We hebben een Queen-loterij én een Queen veiling met geweldige prijzen.
  • Marktkramen, natuurlijk zijn die er, zodat je je collectie kunt uitbreiden.
  • Een optreden van een van de Top 3 Queen Tribute bands van Nederland.

De feiten op een rij:

Queendag 2024

Locatie: De Koningshof, Maassluis

Aanvang: 11.00 uur

Einde ca. 22.00 uur.Afterparty tot 01:00 uur in De Koningshof

Ticketprijzen tot en met 15 december 2023:

Early bird ticket € 46 (inclusief servicekosten)

Early bird VIP ticket met uniek Queen collector’s item € 56 (inclusief servicekosten)

Ticketprijzen vanaf 16 december 2023:

Standaard ticket € 66 (inclusief servicekosten)

VIP ticket met uniek Queen collector’s item € 76 (inclusief servicekosten)

Kinderen tot 7 jaar mogen gratis naar binnen. Koop geen kaartje, maar mail naar queendag2024@gmail.com.

Buffet

We serveren het Koningshof buffet. Je kunt ter plaatse kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Kosten: € 21,50 p.p.. Dieetwensen kun je mailen naar queendag2024@gmail.com, vermeld duidelijk de naam of namen om wie het gaat. Dit buffet is alleen vooraf te boeken!

Uniek Queendag 2024 T-shirt

Bestel het unieke ‘Queendag 2024’ T-shirt voor slechts € 30. Alle maten beschikbaar. Dit shirt kan alleen vooraf worden besteld en tot en met 15 december. Mail naar: queendag2024@gmail.com.

Doneer!

Steun ons en doneer aan het einde van het bestelproces een extra bedrag.

Koop je ticket(s).

We zijn nog niet uitverkocht, maar hebben, vanwege voorschriften, wel een beperkte capaciteit in de zaal. Vol = Vol! Heb je nog geen kaartje(s), koop ze dan nu: https://tinyurl.com/queendag2024.

Let op: Dit evenement kent geen restitutie in welke vorm dan ook voor zowel tickets, buffet als T-shirt!

Nieuwtje

Onze eigen Queen-fan Rob Verdoorn van wie op de Sotheby’s veiling zijn houtsnijkunstwerk van Freddie Mercury voor € 8000 is verkocht, zal ook aanwezig zijn op de Queendag 2024. Jij als Queen-fan kunt natuurlijk voor een veeeel fijner prijsje ook een van zijn mooie houtsnijwerken kopen.

Nog meer nieuwtjes?

Die plaatsen we elke week op onze Facebookpagina Queendag 2024. Like de pagina: facebook.com/Queendag2024dus als je op de hoogte wilt blijven.

Namens het Queendag 2024-team: Edger Hamer, Marco Houben, Fokko Karrenbelt, Martijn Koot, Mark Nouwens, Hans Schippers, Laura Schippers, Menno Vergunst en Albert van de Werfhorst en onze onmisbare adviseur, Hannie Roggeveen.

We hopen je/ jullie straks allemaal te zien zodat we er samen een geweldige dag van kunnen maken. Fans will be friends!

2023-09-18 11:38:29