Freddie for a Day

PERSBERICHT

Hard Rock Cafe Amsterdam viert 72ste verjaardag Freddie Mercury: Freddie For A Day

AMSTERDAM, augustus 2018 – Woensdag 5 september 2018 is het de 72e verjaardag van Freddie Mercury. Het Hard Rock Cafe Amsterdam staat deze avond zoals ieder jaar in het teken van zijn verjaardag en het ter nagedachtenis voor hem opgerichte Mercury  Phoenix Trust.

In de vestiging aan het Max Eeuweplein kunnen alle Freddie fans vanaf 17.30 uur terecht om de verjaardag van deze legendarische zanger te vieren en samen herinneringen op te halen. Tijdens een interactieve Fan Quiz worden audio fragmenten, videoclips en muziek getoond en algemene weetjes over Freddie gevraagd. Geef je een fout antwoord…dan is er geen genade en lig je uit de competitie. Slechts 1 fan kroont zich tot winnaar van de avond.

Journalist Edger Hamer (schrijver van Voor Queen en Vaderland en Fans Will Be Friends) zal tijdens deze avond alles vertellen over de speciale connectie die Queen had met Nederland. Edger neemt de fans tijdens deze avond mee langs alle concerten die de band in Nederland heeft gegeven.

De avond wordt afgesloten met een heuze Queen Music Bingo. Speciaal voor deze avond zijn er bingo kaarten gemaakt en de bingo wordt niet gespeeld met cijfers, maar met titels van liedjes, covers van albums en geluidsfragmenten.

Freddy For A Day in het Hard Rock Café is gratis toegankelijk voor alle fans. De avond is van 17.30 tot 21.00 uur, Hard Rock Cafe Max Eeuweplein en de voertaal van de avond is Engels. Opbrengsten van deze avond gaan gedeeltelijk naar het Mercury Phoenix Trust.

2018-08-23 18:58:00