QUEENDAG 26 mei

Ook nieuwsgierig geworden naar de film Bohemian Rhapsody , die vanaf 2 november in de bioscopen zal draaien en waarvan de trailer gisteren werd vrijgegeven? Kom volgende week, tijdens de Queendag op 26 mei in de Koningshof in Maassluis, je nieuwsgierigheid alvast een beetje beteugelen want Peter Freestone zal dit keer vertellen over de film – hij was aanwezig bij de opnames en heeft ongetwijfeld de nodige ‘inside information’!

Over de Queendag gesproken, we zijn op zoek naar kandidaten voor de karaoke! Wie wil er mee doen? Er is slechts ruimte voor 5-6 deelnemers, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Het volledige programma voor de dag ziet er als onderstaand uit:

12.00                                    deuren gaan open

12.30-13.00                        officiële opening en Kroontje op, Kroontje af (Uiver)

13.15-14.00                        Peter Freestone over Bohemian Rhapsody (Uiver)

14.15-14.45                        karaoke met Milan Satnik (Uiver)

15.00-15.45                        Edger Hame en Aad Kriek in gesprek met gitarist Rob Winter (Uiver)

16.00-16.45                        optreden Natalia Posnova (Uiver)

17.00-17.45                        veiling (atrium)

17.45-19.00                        dinnerbuffet (atrium)

19.00-19.45                        loterij (atrium)

20.00-22.00                        optreden MayQueen (Uiver)

22.00-?                                Dreamer’s Ball afterparty (atrium)

Alle bestelde kaarten zullen bij de ingang op naam voor je klaar liggen, dus meld je bij de heren aan de deur. Controleer daarna of je met je toegangskaart wellicht één van de 100 jubileum convention DVD’s (met optredens van the QueenKings en Valentine) hebt gewonnen!

Het adres van de Koningshof is Uiverlaan 20 in Maassluis. Tegenover het theater ligt winkelcentrum de Koningshoek, waar volop gratis parkeergelegenheid is.

Voor het buffet tijdens de Queendag heb je nog tot aanstaande zondag om te reserveren.

Nog geen kaarten besteld? Ook dat kan uiteraard nog steeds. Zie onderstaande info hierover. Niet vergeten, want op de dag zelf betaal je 5 euro meer voor je kaart!

Kaarten voor deze dag kosten € 35,00 per stuk en er zijn ook sponsorkaarten à € 60,00 te koop (net als vorig jaar zal je naam dan op de lijst van sponsors opgenomen worden). We zullen de bestelde kaarten dit keer niet van te voren opsturen, alle kaarten kunnen aan de deur opgehaald worden. Als het niet uitverkocht raakt zullen er ook kaarten aan de deur verkocht worden, deze kosten dan echter € 40,00.

Het juiste bedrag kun je overmaken op rekeningnummer NL92INGB0002313172 t.n.v. J.J. Roggeveen/Queen Fanclub te Maassluis. Vermeldt alsjeblieft bij de omschrijving waar je betaling voor is.

2018-05-16 14:47:53