Verloting 2 vrijkaarten première WWRY

4/7/10: Voor degenen die nog niet zijn ingeloot om de première op 3 september van de musical We Will Rock You in het Beatrixtheater in Utrecht bij te wonen: er is nog 1 kleine kans om alsnog aan een kaart te komen. Wij zullen namelijk onder iedereen die tot nog toe buiten de boot is gevallen en die voor 15 juli aanstaande kaarten bestelt voor onze Queendag op 23 oktober (dus ook onder degenen die al Queendagkaarten besteld hebben) nog 2 x 1 vrijkaart verloten. Kaarten voor 23 oktober kunnen besteld worden door 22,50 euro per kaart over te maken op rekeningnummer 23.13.172 t.n.v. J.J. Roggeveen/Queen Fanclub te Maassluis. Voor het programma, met optredens van o.a. Rock4, Sons of Queen en the Royal Squeezbox, en andere informatie verwijzen we je naar de website www.queendag.nl.

2010-08-02 16:42:06