We Will Rock You in de Heineken Music Hall

Na een succesvolle theatertournee in Engeland gaat We Will Rock You, de hitvoorstelling van Queen en Ben Elton voor het eerst op wereldtournee. Als onderdeel van deze 10th Anniversary World Arena Tour staat de show in april in de Heineken Music Hall. Dit is de eerste keer dat de originele Engelse Londen voorstelling in Nederland te zien is. De voorstelling staat op 9, 10, 11 en 12 april in de Heineken Music Hall en de kaarten (kosten: 35 tot 55 euro) bestel je HIER!

We Will Rock You is geschreven door Ben Elton in samenwerking met Queenleden Brian May en Roger Taylor en bevat 24 van Queens legendarische hits zoals We Are the Champions, Killer Queen, en natuurlijk, We Will Rock You.

“Deze show gaat helemaal over legendes”, aldus Ben Elton. “We nemen de legende van Queen en creëren onze eigen fantastische verhaal van jonge kids die vechten tegen de macht corporaties die hun individualiteit en hun liefde voor muziek willen onderdrukken. Zij hebben behoefte aan een held die hen kan helpen in hun strijd, en we hebben er twee - de dromer Galileo en de brutale rockchick Scaramouche. Wie gaat er winnen?”

2012-12-27 18:46:10