Freddie

Vandaag is het al weer 21 jaar geleden dat Freddie Mercury overleed, na een ongelijke strijd tegen de gevolgen van AIDS. Dat de muziek echter nog steeds springlevend is, blijkt wel uit het feit dat Bohemian Rhapsody ook dit jaar weer op nummer 1 in de Radio 2 Top 2000 staat! Vanochtend om 9.00 uur zal Miracle ter gelegenheid hiervan optreden in het Radio 2 programma Cappuccino. Vanavond treden zij op tijdens de Queen Memorial Night in Poeldijk. Wie ook vanavond optreden zijn de mannen van Rock4, met hun vernieuwde A Night At The Opera show. Ze staan dit keer in Winterswijk.

Steun ons alsjeblieft met onze actie voor Stop Aids Now! Ga naar http://www.getthevirus.nl/mijnacties.php#action~ID=overlay&T=actie:10862&A=block en klik op ‘steun mij’. Als iedereen 1 of 2 euro zou overmaken, dan hebben we al een heel mooi bedrag bij elkaar. R.I.P Freddie!

Gisteravond live gegaan op You Tube: het Freddie Mercury solo channel. Bekijk alles wat met Freddie te maken heeft in perfecte kwaliteit. Behalve de standaard videos worden ook interviews en bijvoorbeeld een video over het onthullen van Freddie’s standbeeld in Montreux op de site gezet. Registreer je nu op www.youtube.com/freddiemercurysolo en je hoeft niets te missen.

2012-11-24 08:14:29