Robby Valentine en Peter Strykes

Een update met betrekking tot de Queendag op 3 november a.s. in de Koningshof in Maassluis.

Robby Valentine brengt voor zijn optreden ’s-avonds een extra gast mee, namelijk zanger Peter Strykes (tegenwoordig vooral bekend uit LA the Voices). Met Peter zal hij 3 nummers spelen, o.a. Tie Your Mother Down. Ook Robby’s vrouw Marlies zal enkele nummers voor haar rekening nemen.

Er zijn beslist nog voldoende kaarten te bestellen, ook voor niet-leden van de fanclub. Kaarten kosten 22,50 euro per stuk en zijn te bestellen door dit bedrag over te maken op rekeningnummer 23.13.172 t.n.v. J.J. Roggeveen/Queen Fanclub te Maassluis. Alle bestelde kaarten worden (mits we in het bezit zijn van je adres) in de laatste week van oktober toegestuurd. Bestel je kaarten NU als je er zeker van wilt zijn deze dag niet te hoeven missen.

We zijn druk bezig met het ontwikkelen van eenvoor iedereen toegankelijke – Queen Kennisquiz. Binnenkort lees je hoe je je kunt aanmelden voor deze quiz, waarvoor de 6 kandidaten uiteindelijk geloot zullen worden uit alle aanmeldingen. We kunnen je wel alvast verklappen dat de hoofdprijs voor deze quiz de moeite waard is: toegang voor 2 personen tot de premièrevoorstelling van We Will Rock You in Essen op 11 april 2013, inclusief 2 toegangsbewijzen tot de afterparty, plus een hotelovernachting.

Wie gebruik wil maken van een speciale aanbieding van het  Ibis Hotel in Vlaardingen: voor de nachten van 2 en 3 november bieden zij een speciaal tarief aan van 60 euro per 2-persoonskamer, exclusief ontbijt (eventueel 13 euro per persoon, maar je kunt ook gaan ontbijten bij  een tegenover het hotel gelegen McDonalds). Mail naar h1195@accor.comen vermeld QUEENDAG als je van het tarief gebruik wilt maken. Of reserveer via telefoonnummer 010-4602050.

Natuurlijk zal er ook een speciaal voor deze dag ontworpen T-shirt te koop zijn en kun je voor een menu in de Koningshof reserveren. Binnenkort meer informatie hierover.

2012-09-25 10:31:12