Queen Extravaganza tournee Amerika en Canada

Van 26 mei tot en met 3 juli is er in Amerika en Canada een tournee van Queen Extravaganza, de band die is ontstaan uit een talentenjacht waar Brian May en Roger Taylor zelf zeer nauw bij betrokken zijn geweest achter de schermen. De band bestaat uit Marc Martel, Jennifer Espinoza, Yvan Pedneault, Jeff Scott Soto, Francois Olivier Doyon, Brian Gresh, Tristan Avakian, Tyler Warren en Brandon Ethridge. Roger zegt over de aankomende tournee: “The Queen Extravaganza will not be like a traditional tribute show,” says Taylor. “It is a brand new show specially designed to enable these new fans, together with fans of old, to celebrate the music of Queen in a heart stopping event.” Adds Taylor, “It’s going to be very spectacular, it’s going to be very visual, there are going to be some shocks and some tremendous surprises. It will be a rock celebration in the Royal tradition."

Vooralsnog staan er geen Europese concerten in de planning.

2012-03-30 09:44:50