Queen en Adam Lambert?

Even een berichtje over alle publiciteit die er is ontstaan rond een mogelijke samenwerking tussen Brian, Roger en zanger Adam Lambert. Zowel volgens de Telegraaf als volgens het AD en vele andere nationale en internationale kranten zal Adam Lambert de nieuwe frontman worden en staat er een zomertournee op de planning.

De waarheid? Wij weten het niet. Van officiële zijde is er nog geen enkele mededeling gedaan, en aangezien Freddie zich in het verleden regelmatig ‘don’t believe all you read in the press!!’ liet ontvallen, gaan we ons ook nog niet druk maken. Voor ons staat pas vast dat het zo is, als Brian en Roger dat zelf ook zeggen. Tot die tijd zullen we geen vragen hierover kunnen beantwoorden. We zeggen niet dat het allemaal praatjes zijn, maar er is het verleden zo vaak iets geschreven wat absolute onzin bleek, dat het ook echt onzin zou kunnen zijn. Wij weten ook wel dat waar rook is, ook vuur is, maar we kunnen ons niet gaan baseren op verhalen in de pers.
Kortom, ALS er iets officieel bekend gaat worden, dan lees je dat ook hier uiteraard.

2012-02-06 19:00:57