Ontwerp een Queen T-shirt en maak kans op 1500 dollar!

In het kader van het 40-jarige jubileum van de band is er een wedstrijd uitgeschreven waarbij je een eigen Queen T-shirt moet ontwerpen. Enige voorwaarde aan het shirt is dat je beslist het Queenlogo (the crest) moet gebruiken. Dit logo kan je hier downloaden als je op Get Started klikt. Het winnende shirt zal via Queenonline en the Mercury Phoenix Trust verkocht gaan worden. Het winnende ontwerp zal ook te zien zijn op de bands' Facebook pagina, waarop zich al meer dan 7,5 miljoen fans hebben ingeschreven.. De opbrengst zal via the Mercury Phoenix Trust volledig benut worden om de Aids-problematiek in de wereld te bestrijden. De ontwerper van het winnende shirt krijgt 1500 dollar, en onder de 10 runners-up wordt nog eens 1500 dollar verdeeld. Inzenden kan tot en met 19 april 2011, het winnende ontwerp wordt op 5 mei bekend gemaakt. Alle ontwerpen worden door Brian May en Roger Taylor bekeken en beoordeeld.

2011-02-16 20:19:55