Queenmania in Stadsgehoorzaal Vlaardingen

Op 6 januari is er een optreden van Queen tribute-band Queenmania in de Stadsgehoorzaal in Vlaardingen. Kaarten voor de voorstelling kosten 25,80 euro, inclusief garderobe en pauzedrankje, en kunnen besteld worden via de Stadsgehoorzaal.

Onderstaande tekst komt uit het persbericht.

Queenmania

De Italiaanse tribute band ‘Queenmania’ geldt als één van de allerbeste en succesvolste Queen acts van Europa. Tijdens hun concerten en tournees wordt het publiek opgezweept met de wereldvermaarde hits van het illustere Britse kwartet. Queenmania veroverde daarmee de harten van Queenfans in Nederland, België, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Tsjechië en Engeland.

Ze maakten in Engeland zoveel indruk, dat de band meteen werd uitgenodigd op de International Queen Convention. Niet alleen door de ongelofelijk sprekende uiterlijke gelijkenis van frontman Sonny Ensabella met Freddie Mercury, maar ook nog eens door zijn fenomenale zang en performance.

Het gemis van Freddie Mercury zal altijd blijven, maar door de verbluffende presentatie, performance en show van Queenmania, zal het even zijn alsof Freddie zelf wederom op het podium staat en de menigte toezingt met de grote bekende Queen-hits We Are The Champions, We Will Rock You, Radio Gaga, I Want To Break Free en natuurlijk Bohemian Rhapsody!

Meer informatie: www.myspace.com/queenmania

2010-12-19 15:59:20