Queen Memorial Night Poeldijk 20 november 2010

PERSBERICHT CAFE DE LUIFEL

Zaterdag 20 november is het weer zover. Dan zal opnieuw de muziek van de fameuze rockband Queen de avond vullen. En een Queen Memorial Night zonder de beste Queen coverband van Nederland, Miracle, is natuurlijk ondenkbaar. Na een jaar, waarin een aantal wijzigingen hebben plaatsgevonden is het tijd om weer vol aan de bak te gaan. Gitaris Marvin Eestermans is vervangen door Jaco Dekker en de zang komt uit de Italiaanse keel van Jordan Trey (a.k.a. Giordano) die de vorige zanger John Zwaan vervangt.Natuurlijk staan ook basgitarist Bart Pellinkhof, toetsenist Mark Smits en drummer Victor Louisa weer op de planken, om met een tomeloze inzet de muziek van de legendarische bandleden op hun eigen wijze te vertolken. Inmiddels hebben zij in het Westland  al een paar maal op de planken gestaan. Zo waren ze op 5 mei in het Teejater te gast en stonden ze op de Bradelier in De Lier de sterren van de hemel te spelen. Voor de tiende maal in successie zullen de bekende en minder bekende nummers elkaar afwisselen in 2 sets van ieder 1 uur.

Op de schermen in het café zullen tussen de optredens door veel clips, maar ook bijzondere beelden en opnames te zien zijn van evenementen, waar Queen heeft opgetreden.

Kaarten a € 10,00 kunnen t.m. 16 november via www.cafedeluifel.nlworden besteld. Daarna alleen in het café of op de avond zelf aan de deur van café De Luifel, Dr. Weitjenslaan 28, 2685 VZ  Poeldijk. tel. 0174-246925

Het café gaat open om 19.30 uur en de aanvang is 20.00 uur. (Bij hoge uitzondering is de keuken deze avond gesloten.)

2010-11-05 20:27:11