Queen Rock Montreal in Drachten

Waar? In de Bios in Drachten.

Wanneer? Op dinsdag 25 oktober. De aanvang van de avond is 19.30 uur, de voorstelling start om 20.00 uur.

Tickets zijn te koop voor € 15,- per persoon, dit is inclusief een welkomstdrankje bij binnenkomst en een hapje in de pauze.

In de foyer is er muziek van Queen te horen.

Meer informatie over Queen Rock Montreal

Queen Rock Montreal, een iconische concertfilm van een van 's werelds grootste bands, wordt vaak omschreven als een van de all-time beste concerten van Queen.

Live opgenomen in het Montreal Forum in 1981.

Het was in 1981 de eerste keer dat een band een heel concert volledig op bioscoopformaat 35mm filmde.

Nu zijn de originele beelden opnieuw gemasterd in Ultra HD met uitstekende surround sound om zo de beste bioscoop ervaring ooit voor Queen fans wereldwijd te creëren.

Queen Rock Montreal 1981 geeft een ultieme weergave van een theatrale en briljante show in zijn volledige pixel-scherpe glorie.

Het concert bestaat uit veel van hun favoriete hits als We Will Rock You, Killer Queen, Under Pressure, Crazy Little Thing Called Love, We Are The Champions, Another One Bites The Dust en Bohemian Rhapsody.

Queen Rock Montreal is de follow-up van de bekroonde Hungarian Rhapsody Concertfilm, beleef nu dit ultieme evenement in de bioscoop.

2016-09-17 13:47:12